WebInvoice – program de facturare online
Din dorinta de a sprijini micile firme si pentru a va oferi posibilitatea de a testa WebInvoice fara nici un fel de obligatii, oferim conturi gratuite cu o limita de maxim 25 de documente / luna.
Celor cu un volum mai mare de facturare le oferim promotional abonamentul anual cu 500 documente / luna la doar 199 Lei + TVA / an.
1
Pachet Starter
25 documente pe lună
Asistență tehnică online
2
Pachet Premium
500 documente pe lună
Asistență tehnică online și prin telefon
Tipuri de documente:
Contabile:
– Facturi Fiscale
– Facturi Proforme
– Chitante
– Avize de insotire a marfii
Pentru plata prin banca:
– Ordine de plata
– Cerere depunere numerar
Pentru posta:
– Plicuri
– Confirmari de primire
– Borderou de expediere
Modele de documente:
Pentru Facturi Fiscale, Facturi Proforme, Avize
– A4, A4 fara TVA, A4 pentru plicuri cu fereastra
– A5, A5 2exemplare / pagina, A5 fara TVA, A5 fara TVA 2 exemplare / pagina
Pentru Chitante:
– A6, A6 2 exemplare / pagina
Prentru banca:
– Ordine de plata A5 2 exemplare / pagina
– Cerere depunere numerar A5 2 exemplare / pagina
Pentru posta:
– Plicuri DL
– Confirmare de primire A6
– Borderou de expediere A4
Lista completa facilitati WebInvoice
Facturi, chitante, avize
- se pot crea facturi in mai multe valute Ex: Lei, Euro, USD
- in cadrul unei facturi produsele pot fi exprimate in valute diferite si pot avea Cota TVA diferita (ex: se factureaza 15 Euro in Lei la cursul BNR din ziua platii)
- fiecare factura are scadenta proprie
- se pot genera facturi cu taxare inversa si scutite cu/fara drept de deducere pentru firmele de transport, de turism si cele ce fac exporturi
- se pot crea facturi duplicat dupa facturile emise anterior (ex: se factureaza in fiecare luna 15 Euro, se schimba doar data si cursul valutar)
- se pot crea duplicate pentru mai mult documente simultan (ex: selectam facturile de luna trecuta si generam din ele facturile pentru luna curenta)
- se pot genera chitante din facturi, facturi din avize, facturi fiscale din facturi proforme etc.. (ex: prima data se emite factura proforma, la plata se genereza factura fiscala si chitanta din factura proforma)
- facturile nu pot fi sterse ci doar anulate
- se poate emite direct factura + chitanta
- se pot trece note ce vor fi tiparite in subsolul facturii
- pentru fiecare factura se poate genera un ‘ordin de plata’ sau o ‘cerere de depunere numerar’, cu datele beneficiarului, cu care acesta poate merge direct la banca pentru a efectua plata prin transfer sau numerar.
- facturile sunt personalizate cu sigla furnizorului
- facturile pot fi sortate si filtrate dupa: clienti, oras, tip, serie, achitat, anulat, data
- facturile pot fi Importate si Exportate in format CSV – usoara integrare cu Excell, Access, FoxPro etc.
Printare
- toate documentele sunt generate in format PDF
- optional se pot trimite clientului direct via e-mail in format PDF, jpg sau text
- se pot tipari mai multe documente intr-un singur PDF (ex: generati facturile pe luna curenta, le selectati si le tipariti pe toate intr-un singur fisier)
Rapoarte
- sumar a ultimelor facturi emise, facturi scadente, clienti, utilizare serii
- situatie financiara: din fiecare serie cate facturi sunt emise, in valoare de, cate achitate/neachitate
- situatie clienti: cat mai aveti de incasat de la fiecare client
- centralizator facturi: tabel cu cate facturi sunt emise, cu scadenta depasita, achitate/client/luna (ex: este foarte util pentru a verifica daca au fost emise toate facturile periodice)
Serii documente
- se pot administra multiple serii
- fiecare serie are alocata in parte o valuta si un model (ex: Facturi Fiscale A4 Lei, Chitante A6 Lei, Facturi proforme A5 Euro …)
- se poate genera automat in format RTF ‘Decizia interna’ prin care se deleaga cei reponsabili cu administrarea facturilor
Clienti
- la adaugarea clientii pot fi cautati dupa codul fiscal – fiecarui client i se pot seta ca date implicite Cota TVA, Scadenta si Valuta implicita (ex: Pentru un client din Germania: Cota TVA=0 (export), Scadenta 15 zile, Valuta: Euro)
- adresa postala de corespondenta poate fi diferita fata de adresa sediului social al clientului
- clientii pot fi atat persoane juridice cat si fizice
- validare CNP si cont IBAN
- cautare/sortare clienti dupa nume, oras
- clientii pot fi Importati si Exportati in format CSV – usoara integrare cu Excell, Access, FoxPro etc.
- se pot tipari plicuri, confirmari de primire, borderou de expediere
Furnizori
- pot fi adaugati mai multi furnizori in cazul in care aveti puncte de lucru, mai multe conturi bancare, mai multe adrese de corespondenta etc.
- se poate incarca sigla furnizorului in format jpg pentru personalizarea facturii